Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb


1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují poskytování masérských služeb (dále jen "Služby") poskytovatelem

   Milan Vyleťal, DiS.,

   se sídlem Slaměníkova 427/19, 614 00, Brno – Maloměřice

   IČO: 119 88 207

   (dále jen "Poskytovatel")

zákazníkům (dále jen "Zákazník"). Podmínky jsou závazné pro všechny Zákazníky, kteří využívají Služby Poskytovatele.


2. Nákup Služby

2.1 Zákazník si může Služby rezervovat a zakoupit prostřednictvím portálu Reservio, oficiálních webových stránek Poskytovatele, Instagramu a dalších sociálních sítí.

2.2 Při rezervaci a nákupu Služeb přes tyto platformy Zákazník souhlasí s těmito Podmínkami.

2.3 Potvrzení rezervace a platby je zasíláno elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem.

2.4 Při rezervaci Služby mobilní masáže "masáže u vás doma" je Zákazník povinen uhradit zálohu, která bude odečtena z finální ceny Služby. Záloha je nevratná.


3. Podmínky k poskytnutí mobilních masérských Služeb

3.1 Služby jsou poskytovány pouze v domácím prostředí, hotelovém prostředí, ve sportovních zařízeních, ve firemních prostorech k tomuto účelu vyčleněných, a v dalších prostorech dle požadavků Zákazníka, splňujících základní hygienické požadavky.

3.2 K poskytnutí mobilních masérských Služeb je Zákazník povinen zajistit následující podmínky:

   a) možnost dojezdu a parkování před budovou, kde se má služba uskutečnit

   b) bezproblémový přístup do prostor vyčleněných k poskytnutí objednané služby (např. vstup do hotelových prostor, vstup do firemních prostor, vstup administrativních budov apod.)

   c) v případě umístění prostor vyčleněných k poskytnutí objednané služby od 2. NP výše – výtah, nebo zajištění odnosu masérského stolu a pomůcek

   d) dostatečný prostor pro rozložení přenosného masérského stolu

   e) dostatečný manipulační prostor pro Poskytovatele (maséra)

   f) přístup k umyvadlu s tekoucí pitnou studenou i teplou vodou pro očistu a dezinfekci pomůcek, přístup na WC

   g) dostatečné osvětlení a teplota v místnosti

   h) prostor pro převléknutí se do pracovního oděvu

   i) zdravotní stav zákazníka odpovídající požadavkům na objednanou službu

   j) bezpečí Poskytovatele (maséra) při příchodu, provádění služby a při odchodu


4. Odmítnutí zákazníka a zrušení rezervace

4.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí Služby Zákazníkovi z následujících důvodů:

   a) Zákazník je pod vlivem alkoholu nebo omamných látek

   b) zdravotní stav Zákazníka neumožňuje bezpečné poskytnutí Služby

   c) nevhodné chování Zákazníka (např. agresivní chování, nevhodné komentáře apod.)

   d) nedostatečná hygiena Zákazníka

   e) Zákazník nemá vhodný prostor pro realizaci Služby mobilní masáže

4.2 Zákazník může svou rezervaci zrušit nejpozději 48 hodin před plánovaným termínem. V případě zrušení méně než 48 hodin před termínem bude Zákazníkovi účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny Služby, pokud byla již uhrazena. V případě mobilních masérských Služeb je záloha nevratná.

4.3 Pokud Zákazník zruší svoji rezervaci s uhrazenou zálohou dříve, než 48 hodin před plánovaným termínem, Zákazník souhlasí s tím, že mu Poskytovatel umožní využít uhrazenou zálohu na 1 nový termín stejné Služby, který si Zákazník zarezervuje, a to nejpozději do 30 dnů od zrušení původního termínu. Pokud Zákazník zruší tuto novou rezervaci v jakémkoliv termínu před uskutečněním Služby, uhrazená záloha se Zákazníkovi již nevrací. Pokud si Zákazník nezarezervuje nový termín ve stanovené lhůtě, uhrazená záloha se Zákazníkovi již nevrací.

4.4 Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit rezervaci z důvodu nepředvídatelných okolností. V takovém případě bude Zákazník informován co nejdříve a bude mu nabídnut náhradní termín nebo vrácení peněz, pokud byla Služba již uhrazena.

4.5 Pokud bude před vykonáním Služby zjištěno, že Službu nelze provést např. ze zdravotních důvodů, může Poskytovatel nabídnout jinou adekvátní Službu, nebo Zákazníka odmítnout a případně si vyžádat potvrzení od lékaře Zákazníka.

4.6 Pokud Poskytovatel při příjezdu na místo mobilní masáže zjistí, že podmínky nejsou vhodné (např. nedostatečně čistý prostor, absence teplé vody apod.), vyhrazuje si právo odmítnout poskytnutí Služby a využít zálohu k pokrytí nákladů na čas a cestu do místa a z místa, kde se měla mobilní masáž konat.



5. Pozdní příchody

5.1 Zákazník je povinen dostavit se na sjednaný termín včas. V případě pozdního příchodu může být doba Služby zkrácena, aby nebyl ovlivněn následující zákazník.

5.2 Pokud Zákazník přijde pozdě více než 15 minut, Poskytovatel si vyhrazuje právo rezervaci zrušit a účtovat storno poplatek ve výši 50 % ceny Služby.


6. Předčasné ukončení Služby

6.1 Pokud Zákazník požádá o předčasné ukončení Služby, nebude mu poskytnuta náhrada za nevyužitý čas. Cena Služby v tomto případě bude účtována v plné výši.

6.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo předčasně ukončit Službu v případě:

   a) nevhodného chování Zákazníka směrem k masérovi (verbální nebo fyzické)

   b) náhlé změny zdravotního nebo psychického stavu Zákazníka

   c) příznaků podnapilosti nebo vlivu návykových látek u Zákazníka

Cena Služby v těchto případech bude účtována v plné výši.


7. Ceník a ceny

7.1 Ceník Služeb je zveřejněn na oficiálních webových stránkách Poskytovatele.

7.2 Ceny uvedené v ceníku jsou konečné, pokud není uvedeno jinak.

7.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu cen bez předchozího upozornění. Změny cen se nevztahují na již potvrzené rezervace.

7.4 Aktuální ceník platí od okamžiku jeho zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.

7.5 Zákazník je povinen uhradit cenu Služby v plné výši před zahájením nebo po poskytnutí Služby, podle dohody s Poskytovatelem. V případě Služby mobilní masáže je nutné uhradit nevratnou zálohu předem.

7.6 Platbu za Služby lze provést následujícími způsoby:

   a) v hotovosti

   b) okamžitým bankovním převodem (na základě vystaveného QR kódu)

   c) prostřednictvím platebního portálu při online rezervaci

7.7 V případě platby bankovním převodem je Služba považována za zaplacenou okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele.

7.8 V případě neuhrazení ceny Služby v dohodnutém termínu je Poskytovatel oprávněn zrušit rezervaci nebo odmítnout poskytnutí Služby, dokud nebude platba provedena.



8. Poskytnutí slev z akcí na sociálních sítích

8.1 Poskytovatel může na svých sociálních sítích pořádat akce, během nichž nabízí Služby za zvýhodněné ceny.

8.2 Slevy z těchto akcí jsou platné pouze po dobu trvání akce a nelze je kombinovat s jinými slevami nebo akcemi.

8.3 Pro uplatnění slevy je nutné při rezervaci uvést příslušný slevový kód, nebo rezervaci provést do stanoveného data uvedeného v podmínkách akce anebo kombinace obojího, pokud je to uvedeno v podmínkách akce.



9. Dárkové poukazy

9.1 Dárkové poukazy lze zakoupit prostřednictvím webových stránek Poskytovatele nebo osobně na provozovně.

9.2 Dárkový poukaz je platný maximálně po dobu 6 měsíců od data jeho zakoupení, pokud na poukazu není uvedeno jinak..

9.3 Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost ani jej vrátit.

9.4 Při rezervaci Služby pomocí dárkového poukazu je nutné uvést unikátní kód uvedený na poukazu, pokud je na poukazu takový kód uveden.

9.5 V případě ztráty nebo odcizení dárkového poukazu nenese Poskytovatel odpovědnost za jeho zneužití.



10. Osobní věci a cennosti

10.1 Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození osobních věcí a cenností Zákazníka během poskytnutí Služby.

10.2 Zákazník je povinen si své osobní věci a cennosti zabezpečit a nenechávat je bez dozoru.



11. Souhlas s informovaností ohledně kontraindikací masáží

11.1 Před poskytnutím Služby je Zákazník povinen informovat Poskytovatele o svém zdravotním stavu a případných kontraindikacích masáží.

11.2 Kontraindikace zahrnují, ale nejsou omezeny na: těhotenství (při určitých typech masáží), infekční onemocnění, akutní záněty, poranění nebo operace, kožní problémy (např. otevřené rány, ekzémy, infekce), kardiovaskulární onemocnění, vysoký nebo nízký krevní tlak, onkologická onemocnění, osteoporóza, neurologické problémy, diabetes, alergie na masážní oleje, epilepsie, varixy, trombóza, onemocnění ledvin nebo jater, autoimunitní onemocnění, čerstvé jizvy nebo popáleniny.

11.3 Vytvořením rezervace Zákazník potvrzuje, že těmto kontraindikacím porozuměl a souhlasí s vyplněním Dotazníku způsobilosti pro masáž při první návštěvě.

11.4 Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o jakékoli změně svého zdravotního a psychického stavu, pokud by u něj nastala.



12. Závěrečná ustanovení

12.1 Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách Poskytovatele.

12.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo Podmínky kdykoli změnit. O změně Podmínek bude Zákazník informován prostřednictvím webových stránek.

12.3 Veškeré právní vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí právem České republiky.


Datum poslední aktualizace: 9. června 2024